Wednesday, December 12, 2007

FSG Investment

قبل از هر چیز از مدیر محترم برای ایجاد فوروم FSG Investment تشکر میکنم. برای اینکه سرعت اطلاع رسانی این فوروم رو با جاهای دیگه که مطالب مختلفی نوشته شده تنظیم کنم، مطالب رو به همون صورت اینجا میذارم. چیزی که از همه مهمتره اینکه ما باید قبل از کار برای هر سیستمی خودمون به اون ایمان بیاریم تا بتونیم به دیگران با اطمینان بگیم بیاید و سرمایه گذاری کنید و این ایمان برای من ایجاد نمیشه مگر با تحقیقات دقیق و کامل و استفاده از دانسته های دیگران و برای همین این فوروم رو استارت زدم. درسته که شرکتهای مجازی زیادی ایجاد شدن که دنبال سو استفاده هستند ولی از این واقعیت نباید غافل شد که هزاران شرکت سرمایه گذاری واقعی و معتبر هم در سراسر دنیا وجود دارند و سالهاست دارن کار میکنن پس اصل قضیه ایراد نداره فقط انتخاب ماست که مهمه و با این مقدمه کار رو آغاز میکنم. من چند روزه دارم در مورد اینا تحقیق میکنم اطلاعات نسبتا زیادی بدست اوردم و هنوز چند تا سوال هست که دارم در موردش تحقیق میکنم و بزودی شما رو هم در جریان میذارم. چیزایی که تا الان دستگیرم شده اینه که این شرکت (Fortune Solutions) سابقه زیادی داره و دامین اون در سال 2000 به ثبت رسیده که حداقل 7 سال سابقه اون را ثابت میکنه که البته بر طبق about us شرکت از سال 1994 ایجاد شده. طی تماسی که با شرکت اصلی گرفتم اونها سایت FSGINV.com رو تایید کردن که زیرمجموعه اوناس. سودهای مختلفی میده که عبارتند از: FMR، FAM، FAB، FDR و FER. ترجمه متن سایت در مورد این سودها رو در پستهای بعدی براتون میذارم. این شرکت پول های سرمایه گذاری شده رو به صورت اصل و فرع بر میگردونه و میزان سود ماهیانه اون خوب و منطقی هست و رقم های عجیب و غریب اعلام نکرده ولی سودهای خیلی خوبی به معرفها میده. - سود ماهانه سرمایه گذاری (FMR): طی 3 بازه 4 ماهه (یعنی 12 ماه) 4 ماه اول 15 درصد، 4 ماه دوم 20 درصد و 4 ماه آخر 25 درصد میزان سرمایه گذاریمونو بهمون برمیگردونه. یعنی اگر فقط سود FMR یا Fortune Monthly Return رو بگیریم و بقیه سودها رو حساب نکنیم حداقل، پول سرمایه گذاری شده بعد از 12 ماه 240% رشد میکنه و این در صورتیه که هر ماه پولمون رو برداریم. این بنظر من خیلی منطقی اومد چون سودی که میده خیلی بالا نیست و امکان در آوردن این سود برای شرکت قابل تصوره. دفتر شرکت در نیویورکه و میشه بهشون فاکس، تلفن و ایمیل زد و جواب میدن. ایمیل من رو 34 ساعت بعد جواب دادن. یکبار هم براشون سوالمو فاکس کردم که بعد از 3-4 ساعت جوابشو ایمیل کردن. رویه هم رفته ساپورتشون بد نیست. یه امتیاز که تو این سایت دیدم اینه که این سایت Outgoing هم داره ( Money Withdrawal ) و هر کس میتونه epointesh رو با حساب ارزی در خارج از کشور نقد کنه. طبق جوابی که از کمپانی گرفتم میشه از ایران سرمایه گذاری کرد اما بدلیل تحریم نمیتونن با بانکهای ایرانی کار کنن و حتما باید حساب خارج باشه مثلا دوبی. این خیلی جالبه چون اکثر اینوستها outgoing ندارن و فقط گردش پوینت توشون هست و این علاوه بر گردش پوینت outgoing هم داره. قسمت جالب قضیه برای من FAB و FER هست یعنی Fortune Affilliate Bonus و Fortune Extra Return.و با توجه به اینکه نتورکشون جدیده و بنابراین چند سال حداقل از عمرش مونده، داشتن یک جایگاه در اون بالاها یعنی زندگی. در مورد اینا صبر کنید تا ترجمه ش رو آماده کنم. آدرس سایتش www.fsginv.com هست و SSL داره که بنابراین اطلاعاتمون که از کامپیوتر ما تا سرور اونها میره تماما بصورت کدهای 128 بیتی میره که در بین راه (مثلا توسط ISP و ...) قابل خوندن نیست پس هیچکس نمیتونه کنترل کنه. سایتشون روی سرور اختصاصی هست و ظاهرا از نظر امنیتی خیلی قویه. من هیچ جور نتونستم به سرویسهای مدیریتی مختلفش مثل SSH و ... دسترسی پیدا کنم که یوزر و پسورد بپرسه حتی و حداقل مطمئنم که یه فایروال قوی داره. که البته هنوز دارم روش کار میکنم. بزودی نتیجه تحقیقات کاملتر رو براتون پست میکنم. خواهش میکنم اگه اطلاعات مستدلی درباره FSGINV دارید حتما بنویسید.

1 comment:

بهنام said...

Salam - Mamnoon az matlabi ke neveshtid. Pishnahad mikonam esme blog ro taghir bedid ke khanandeha hes nakonan jebheye mokhalef dare in weblog va bishtar az mataleb esteghbal mishe ishalla.

http://fsg-investment.blogspot.com/